Jeść musimy, ale pić także, czyli zyski ze sprzedaży

Dopiero od jakiś kilku, no może kilkunastu lat, do Polski przywędrowała moda na picie wody mineralnej. Wcześniej nikomu do głowy nie przychodziło kupowanie wody niegazowanej, w plastikowej butelce i jej spożywanie. Często w domach znajdowały się syfony, które dzięki specjalnym nabojom, zamieniały wodę z kranu w wodę gazowaną.

I taka woda gościła na naszych stołach. Poziom wiedzy i świadomości swojego zdrowia, a także masowa kultura napływająca z zachodu naszego kraju, wpłynęły na bardzo duży rozwój branży, którą można by było nazwać, branżą wody mineralnej i napojów w butelkach. Woda mineralna zadomowiła się w naszych domach już pewnie na stałe.

Także i w naszej mentalności, zrozumieliśmy i doceniliśmy jak bezcenny wpływ ma na nasze ciało i jak bardzo jest nam niezbędna, właśnie w tej czystej postaci. Dlatego też, co roku zwiększa się wielkość sprzedaży a co za tym idzie następuje coraz większy wzrost zysków, z tego tytułu. Okazuje się, że zwykła, jak by się mogło wydawać, woda jest genialnym pomysłem na bardzo dochodowy biznes.